BEGRIJPEN van de perfect locatie
Het DNA van succesvolle locaties bepalen
BEGRIJPEN van de perfect locatie
Het DNA van succesvolle locaties bepalen
Om nieuwe succesvolle locaties voor jouw business te zoeken en te vinden moet eerst helder zijn wat een locatie succesvol maakt. Wat is het DNA van succesvolle locaties voor jouw business? Welke gebieden bieden volop kansen? Voor welke doelgroep? En welk concept past het best bij die doelgroep? Een gereedschapskist met data en oplossingen helpt de antwoorden op genoemde vragen te vinden. Wanneer we het DNA te pakken hebben gaan we zoeken naar de perfecte locatie.
- Whooz consumentendata & verhuisbewegingen
- Klantprofilering & doelgroep analyse
- Verzorgingsgebieden analyse
- Passantentellingen & koopgedrag (mobiele locatie data)
- Witte vlekkenplan
- Reistijdanalyse klanten & medewerkers
- Concurrentie analyse
- Sector & marktdashboards
- Locatie allocatie (marktaandeel & kannibalisatie analyse)
- Bezoekerbooster winkelgebieden