arrow_drop_up arrow_drop_down

Bezoekerstellingen & passantenstromen

Met mobiele data | AVG-proof

Bedrijven hebben vaak geen gedetailleerde gegevens over bezoekersprofielen en -aantallen  van een specifieke locatie. Perfect Place kan deze gegevens leveren voor de Nederlandse markt! Door de mobiele data van honderden apps om te zetten in geaggregeerde en anonieme real-time informatie, kunnen wij uw bedrijf inzicht geven in het gedrag van uw consument. Alles AVG-proof.


Perfect Place maakt gebruik van statistieken mbt verleden en heden, alsmede toekomstvoorspellingen. Gegevens die wij voor u kunnen verkrijgen zijn onder meer:


  • Aantal unieke bezoekers en bezoeken

  • Bezoekduur & frequentie

  • Bezoek naar moment van de dag/week

  • Klantreispaden

  • Bezoekersprofielen naar socio-demografische kenmerken (geslacht, leeftijdsgroepen, inkomen)

  • Bezoekers naar taalachtergrond/afkomst

  • Waar komen bezoekers vandaan (postcodegebied/verzorgingsgebied)

  • Interesse winkeltype

 

Doelgroepen 

De inzichten uit mobiele data worden gebruikt door bedrijven binnen de volgende segmenten: gemeenten, supermarkten, restaurants, winkelcentra, commercieel & maatschappelijk vastgoed, festivals, hotels, buitenreclame en tankstations.


Informatie

De inzichten met betrekking tot bezoekers helpt bedrijven bij het openen van nieuwe locaties, optimalisatie portefeuillemanagement, benchmarking van concurrerende locaties, optimalisatie van advertentie-uitgaven en smart city planning. De volgende informatie is beschikbaar: 


  • Concurrentielandschap: analyseer en vergelijk het voetverkeer, retentiepercentage en
    betrokkenheidsstatistieken van elke fysieke locatie

  • Locatieprestaties: identificeer overpresterende en slecht presterende winkels, evenals
    belangrijke succesfactoren

  • Gebruikersgroepsprofielen: gegevens over klantgroepen van concurrenten en eigen
    merken, hun geografische en sociaaleconomische status, interesses, demografie,
    merkaffiniteit, etc.

  • Doelgroepanalyse: ontdek nieuwe doelgroepen op basis van klantgroepen die de
    meeste inkomsten genereren

  • Uitbreidingsplanning: anticipeer op locatiespecifieke vraag en groeipotentieel en
    plan dienovereenkomstig

  • Onroerendgoedprestaties: identificeer over- en onderpresterende onroerend goed,
    evenals belangrijke succesfactoren

  • Analyse van buitenreclame: ontdek de beste locatie waar de nadruk moet worden
    gelegd op billboards, straatschermen en andere buitenreclame om relevante
    consumenten beter te kunnen bereiken

  • Campagne-effectiviteit: bewaak en optimaliseer marketingactiviteiten en
    advertentiecampagne-effectiviteit