Binnen 2 maanden leer jij je bezoekers kennen, ontdek je het meest kansrijke winkelprofiel en krijg je 7 acties om jouw specifieke doelgroep te bereiken. En dat allemaal door beschikbare data slim te gebruiken.
Beste marketingacties
voor elk winkelgebied
De grootste uitdaging waar veel winkelgebieden tegenwoordig voor staan is consumenten verleiden om weer naar het winkelgebied te komen. Met de Bezoeker Booster kunnen wij winkelgebieden daarbij helpen.
In het 7-stappenmodel analyseren we als eerste de huidige bezoekers. Dit realiseert Perfect Place door de samenwerking met Placense. Door het GDPR-proof verzamelen van locatiegegevens van mobiele telefoons weten we voor elke locatie in Nederland hoe druk het is in winkelgebieden, op welke momenten bezoekers komen, hoe vaak mensen komen maar ook waar de bezoeker vandaan komt. Hiernaast kunnen we inzichtelijk maken hoe uw winkelgebied presteert ten opzichte van andere gebieden.
Op basis van de data van bezoekers bepalen we het kansrijke winkelprofiel. Doordat we weten waar de bezoeker vandaan komt kunnen we deze data verrijken met data van Whooz. Er zijn 7 winkelprofielen opgesteld waarin de bezoekers worden verdeeld. Van elk winkelprofiel kennen wij verschillende kenmerken: voorkeur voor branchering, gebruik van media, zijn de meer gericht op budget shoppen of speciaalzaken en waar ze hun geld aan uitgeven
Op basis hiervan maken we samen met Bureau Buhrs 7 gerichte (marketing-) acties om de kansrijke bezoekers (vaker) naar het winkelgebied te laten komen. Denk aan keuze voor branchering, wijze van profilering, inzet van communicatiemiddelen, campagnes of ludieke acties.
Kortom: met de Bezoeker Booster leer jij je kansrijke bezoeker kennen aan de hand van big data, verleid je hen naar het winkelgebied te komen met de beste marketingacties en staat jouw winkelgebied weer op de kaart!
Inzichten voor transformatie winkelgebieden